Michiel Kroes

Marketing- en communicatiestrateeg

Michiel Kroes startte eind 2019 met Klantkoers. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring aan klant- en bureauzijde – van Auping tot Univé – als communicatieadviseur, account manager, marketing- en salesmanager. Michiel specialiseerde zich daarbij in branding en customer excellence: merk- en klantgericht organiseren en communiceren.

Ruime ervaring met transities bij grotere organisaties heeft hem gevormd tot een veelzijdige, flexibele professional. Senior manager en adviseur, docent en coach. Hij staat voor authenticiteit, gelijkwaardigheid en enthousiasme. Michiel is een energiek ontwikkelaar – mens- en resultaatgericht – met focus op duurzame organisatieontwikkeling en leiderschap. Hij vertaalt dit naar continue verbetering van teamwork, communicatie en klantgerichtheid. De relatie zet hij daarbij in alle opzichten centraal.

Ervaring met verschillende bedrijfsstructuren en -culturen maakt dat zijn organisatiesensitiviteit sterk is ontwikkeld. Michiel werkt graag samen, gaat het gesprek aan, analyseert, coacht en adviseert, zet actie uit en boekt resultaat. Hij ziet snel klant- en communicatiekansen en werpt een frisse blik op de zaak, a-typisch waar het kan. Altijd een gedegen strategisch advies voor de langere termijn, met haalbare creatieve oplossingen op de korte termijn.