Michiel Kroes

Organisatie- en communicatiestrateeg

Michiel Kroes startte eind 2019 met Klantkoers en deed daarvoor 20 jaar ervaring op aan klant- en bureauzijde, van Auping tot Univé. Hij ontwikkelde zich van strategisch communicatieadviseur en (key) account manager tot marketingmanager.

Ruime ervaring met reorganisaties en digitale transformaties bij grotere organisaties heeft hem gevormd tot een breed inzetbare professional. Om hiermee voor meerdere organisaties en bedrijven van waarde te kunnen zijn, begon hij als zelfstandig ondernemer met Klantkoers.

Michiel staat voor authenticiteit, gelijkwaardigheid en enthousiasme. Hij is een energiek ontwikkelaar, zeer resultaatgericht en met focus op communicatiekwaliteit, klantgerichtheid en duurzame ontwikkeling.

Ervaring in diverse bedrijfsstructuren en -culturen maakt dat zijn organisatiesensitiviteit sterk is ontwikkeld. Hij werkt graag samen, gaat het gesprek aan, analyseert, adviseert en boekt resultaat. Ziet snel klant- en communicatiekansen en werpt een frisse blik op de zaak; a-typisch waar het kan. Altijd een gedegen strategisch advies voor de langere termijn, met haalbare creatieve oplossingen op de korte termijn.