3. Klantresultaat beïnvloeden

Hoe weet je of het werkt?

Stap 3: we zorgen dat je het resultaat kunt meten en beïnvloeden. Denk aan resultaten als klanttevredenheid en online conversie. We helpen je met de juiste managementinformatie, dashboarding en samenwerking.

Je monitort de vooruitgang op de beoogde doelen en activiteiten, realtime en voortschrijdend, en zet acties uit.

De setting en doorlooptijd hiervan is maatwerk. Belangrijk daarbij is om goede verbinding te leggen tussen medewerkers en teams. We houden rekening met veranderingen in het werk of de ontwikkeling van medewerkers, cultuur en leiderschap, interne communicatie etc.

Met agile werkmethoden kun je kort-cyclisch samenwerken en sturen op resultaat. Die methode kunnen wij ook gebruiken, afhankelijk van wat je doet en waar jouw organisatie staat in projectontwikkeling, resultaatsturing, wendbaarheid en verbetercultuur.

Als je op de voortgang kunt sturen, heb je de strategische basis op orde en kun je dit in het ‘dagelijks werk’ organiseren. Kortom, je strategie uitvoeren en ambitie waarmaken. Daarbij bieden wij desgewenst interim management, advies of begeleiding.

Wil je weten hoe Klantresultaat beïnvloeden er voor jouw organisatie uit zou kunnen zien? Neem dan even contact op.