Workshop: Focus bepalen

In co-creatie bepalen we jouw focus.

De focus bestaat uit de ambitie, het karakter, de kracht en betekenis van jouw organisatie.

Hiermee benoem je het gezamenlijke doel en de waarde die jullie leveren. En voor wie. Het is de voedingsbodem voor je merk- en marketingstrategie.

Een slag dieper, vanuit de kracht, bepalen we de succesfactoren. De kapstok voor je strategische keuzes. Het is waarmee jij het verschil maakt, jouw onderscheidend vermogen.

Succesfactoren zijn de concrete knoppen waaraan je gaat draaien, om impact te hebben bij jouw klanten. Het kan bijvoorbeeld gaan om de prijs of kwaliteit van je product of dienst, je innovatieve vermogen, je unieke content, of je personele kracht. Wat het ook is, samen prioriteren we.

Dit samen doen maakt goede idee├źn, trots en energie los. Teamspirit en bevlogenheid. Daarom betrekken we je medewerkers hier nauw bij. Zij maken het verschil.

Wil je weten hoe een workshop Focus bepalen exact in zijn werk gaat en wat het kost? Neem dan even contact op.