Resultaten

Met Klantkoers win je het hart van je klant, door te werken aan en vanuit het hart van je organisatie.

Je vergroot merkkracht, onderscheidend vermogen, langdurige klantloyaliteit en toekomstbestendigheid.

Een belangrijk resultaat is ook goede beheersing van kosten en opbrengsten; in onze visie zeer belangrijk om te kunnen investeren in verdere verbetering en duurzame groei.

Het mooiste resultaat? Menselijke groei en tevredenheid, van klanten en medewerkers. Ontstaan uit relatieversterking, persoonlijke ontwikkeling, teamwork en teamspirit. ‘Zacht’ resultaat als een harde voorwaarde voor de meer zakelijke effecten en resultaten, zoals:

Focus op best renderende tactische inzet.

Meer inzicht in beste product/markt combinaties.

Meer focus op de meest kansrijke segmenten.

Meer sturing op rendabele klanten.

Betere verhouding tussen marketing- en salesinvesteringen en commerciële opbrengsten.

Hogere inkomsten door betere aansluiting op klantprofiel.

Verhoging klantloyaliteit en relatieduur.

Lagere kosten van klantbediening.

Naar welk resultaat ben jij op zoek? Neem eens vrijblijvend contact op om erover te sparren en wellicht kunnen we je erbij helpen.