Resultaat

Leads, omzet, rendement, continuïteit? Ja, als resultante van:

Meer merkkracht, een onderscheidend aanbod, aansprekende communicatie en hogere klantloyaliteit.

En minstens zo waardevol:
Menselijke groei en tevredenheid, van klanten en medewerkers. Ontstaan uit relatieversterking, persoonlijke ontwikkeling en teamwork.

‘Zacht’ resultaat als harde voorwaarde voor onder meer:

Focus op best renderende tactische inzet.

Meer inzicht in beste product/markt combinaties.

Meer focus op de meest kansrijke segmenten.

Meer sturing op rendabele klanten.

Betere verhouding tussen marketing- en salesinvesteringen en commerciële opbrengsten.

Hogere inkomsten door betere aansluiting op klantprofiel.

Verhoging klantloyaliteit en relatieduur.

Lagere kosten van klantbediening.

Naar welk resultaat ben jij op zoek? Neem eens vrijblijvend contact op om erover te sparren en wellicht kan ik je erbij helpen.